آموزش درج مقاله , ویرایش پروفایل در نیکاوند

هدف :

در سایت نیکاوند قصد داریم از مشارکت متخصصین حوزه های مختلف در راستای توانمندسازی کارآفرینان و صاحبان مشاغل رو به رُشد ، و انتقال تجارب و دانش و مهارت ایشان، استفاده نماییم. لذا نیکاوند از کلیه متخصصین حوزه های مختلف که مایل به همکاری در این زمینه باشند، دعوت مینماید.

برای این منظور کافیست در بخش «مشارکت کنندگان» سایت، ثبت نام نمایید. به محض تایید شناسهی کاربری، میتوانید علاوه بر درج مقالات (در زمینه ی تخصصی خود) ، پروفایلی برای معرفی خودتان داشته باشید. این پروفایل باید به تایید مدیر سایت برسد تا در معرض دید عموم قرار گیرد. همچنین هر بار که پروفایل خود را ویرایش میکنید، لازمست مجدداً محتوای آن به تایید مدیر سایت برسد.

هرچقدر پروفایل شما کامل‌تر باشد و مقالات بیشتری هم در سایت منتشر کرده باشید، شانس اینکه مخاطبین بیشتری با شما و تخصصتان آشنا شوند، بیشتر خواهد شد. در نتیجه خواهید توانست سمینارهای آنلاین و یا کارگاه های حضوری پربار تر و ثبت نام های بیشتری داشته باشید و در عین حال Self-Branding قوی تری برای خود ایجاد نمایید. به عبارت دیگر، مشارکت در توسعه مقالات و محتوای سایت (که می‌تواند شامل فیلم، تصویر، فایلهای صوتی، و مقالات باشد) به معرفی هرچه بیشتر شما منتهی می‌شود. و شانس شما را در برگزاری سمینارهای موفق و جلب مخاطبین بیشتر به ثبت نام در آنها افزایش خواهد داد.

نیکاوند برای ثبت نام و قرار دادن مقالات هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. اما شما میتوانید با انتخاب کلمات کلیدی صحیح و معرفی مقالات و پروفایل خود، گامی در جهت معرفی سایت و بازدید از آن، بردارید.

 

وقتی پروفایل شما تایید شد، یک ایمیل به آدرسی که در هنگام ثبت نام معرفی کردهاید، ارسال میشود. برای ورود،ارسال میشود

ارسال مقاله :

بعد از ورود به پروفایل کاربری خود در قسمت منو سمت راست گزینه‌ای جهت ارسال مقالات وجود دارد که با کلیک بر روی آن صفحه درج مقاله در سایت را مشاهده می‌کنید:

 

در قسمت درج مقالات در قسمت عنوان نوشته ، عنوان مقاله جدید را وارد می‌کنید، در قسمت بدنه اصلی ، کلیه نوشته ها، عکس ها و ویدئو های لازمه را درج می‌کنید. (راهنمایی : می‌توانید قبلاً متن و تصاویر مورد نظر را در یک فایل وُرد ساماندهی و آماده سازی کرده و هنگام لاگین، آنرا با copy/paste در ادیتور متن قرار دهید. به این ترتیب مدت زمان تایپ را برای آنلاین بودن از دست نخواهید داد و در حین تایپ، disconnect نخواهید شد)

همچنین در قسمت دسته بندی، می‌توانید بهتر است گزینه مقالات را تیک بزنید در قسمت تصویر شاخص عکس کاور مقاله خود را بارگزاری کنید و در آخر گزینه ارسال برای بازبینی را بزنید

درج عکس در مقاله:

جهت درج عکس در مقاله فقط کافی است که بر روی دکمه افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کنید:

در پنجره باز شده بر روی دکمه گزینش پرونده ها کلیک می‌کنید تا از رایانه خود عکس را آپلود کرده و در نهایت از لیست عکس های موجود عکس آپلود شده رو انتخاب و بر روی گذاشتن در نوشته کلیک می‌کنید تا عکس در مقاله درج گردد.

در نهایت بر روی دکمه ارسال کلیک کنید تا مقاله جهت بازبینی و اخذ تایید نهایی مدیر سایت، برای ایشان فرستاده شود. ادمین معمولاً ظرف حداکثر 24 ساعت مقاله شما را بازبینی و تایید می‌کند. توجه داشته باشید که تصویر شاخص برای مقاله را نمی‌توانید انتخاب و آپلود کنید. انتخاب تصویر شاخص مناسب برای مقاله ی شما، برعهده مدیر سایت است. اما می‌توانید عنوان مقاله و تصویر پیشنهادی خود را به آدرس info@nikavand.com ارسال نمایید.

مقاله شما پس از تایید توسط مدیر سایت، در قسمت «مقالات» با نام و مشخصات خودتان نمایش داده خواهد شد.

نحوه ویرایش پروفایل:

برای ویرایش مقالات توضیحات بالا مجدد انجام داده و مقاله خود را پیدا کنید و گزینه ویرایش رو بزنید و کار خود را انجام دهید

 

 آموزش درج ویدئو از آپارات در مقاله:

اشتراک گزاری ویدئو از آپارات:

برای اینکه بتونید ویدئو مورد نظر خود را که در آپارات متنشر شده را در مقاله درج نمایید نیاز است که در زیر ویدئو بر روی دکمه اشتراک گزاری کلیک نمایید.

در پنجره باز شده بر روی دکمه Embed کلیک می کنید :

و بعد از اون کد اشتراک گزاری ویدئو را کپی می‌کنید :

درج کد اشتراک گزاری در سایت:

کد کپی شده از آپارات را در قسمت ویرایشگر مقاله و در زبانه متن در قسمت مورد نظر خودمان پیست می‌کنید:

 

فهرست