گردهمایی فعالان حوزه ساخت و تولید

The Manufacturing Symposium 2020

تاریخ برگزاری: January 24-2020


ساعت برگزاری: –


محل برگزاری: استان تهران . شهرستان پاکدشت . بلوار امام رضا . خیابان اوقاف . تالار ساقدوش


ظرفیت: 50 نفر


هزینه: 57.000 تومان


هدف ما:

شبکه سازی در مدیریت فرایند ایجاد رابطه دوطرفه ای سودمند با دیگر مدیران کسب و کار، مشتریان بالقوه و مشتریان اصلی ماست. هدف اول ما از این گردهمایی، شبکه سازی و معرفی کسب و کارمان به سایرین است. با این امید که بتوانیم آنها را به همکار یا مشتری هایی در قالب B2B یا B2C تبدیل کنیم.

امروزه پیدا کردن سفارشات کاری نیز مستلزم شبکه سازی پایدار و موثر است. وقتی به دنبال کار جدید هستید حتماَ این عبارت را می شنوید :‌ «مسئله این نیست که چه می دانید. مسئله اینجاست که چه کسی را می شناسید». دومین بخش از این عبارت یک حقیقت است.

البته برای موفق شدن در انجام این نقش به مجموعه مهارت های قابل اتکایی نیاز دارید. به همین دلیل اینکه «چه می دانید» همیشه یک فاکتور مهم در جذب مشتریست. اما نکته مهم اینست که چه کسی را می شناسید. این نکته میتواند همان پویایی باشد که شما را به آستانه درب ورود می رساند. بقیه شرایط برای همه برابر هستند.

بعنوان مثال دریافت توصیه یا حتی اشاره ای از سوی فردی که در شرکت مورد تقاضای شما کار می کند غالبا یک فاکتور تصمیم گیری است که شما را در شرایط مشابه و شایستگی برابر، در اولویت قرار می دهد. برای بدست آوردن این فاکتور، بایستی «شبکه سازی» در مدیریت داشته باشیم.

خواه ملاقات رو در رو با دیگران را دوست داشته باشید یا ترجیح بدهید که بصورت الکترونیک با دیگران ارتباط برقرار کنید، نکات و ترفندهای شبکه سازی مختلفی وجود دارند که به شما کمک می کنند. در این گردهمایی به نکات مهمی درخصووص شبکه سازی و ایجاد ارتباطات کاری خواهیم پرداخت.

رزرو آنلاین سمینار

  • قیمت:
  • 9 بعلاوه 3 =
سمینار 0 تا 100 راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
ساختن روزهای آفتابی در روزگار خاکستری
فهرست