یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

تاریخ برگزاری: 27 آذرماه 1398

ساعت برگزاری: 14 عصر

مکان: آمفی تاتر جشنواره

ظرفیت: 50 نفر

هزینه: 520.000 تومان

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت‌آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.
یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا با حضور مدیران استارت‌آپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتابدهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استودیوها، فعالان استارت‌آپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و … برگزار می‌شود.

امسال هم بار دیگر به بهانه شب یلدا با رویدادی متفاوت در کنار هم جمع خواهیم شد تا از اکوسیستم استارتاپی ایران سخن بگوییم. سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در 27 آذرماه امسال شاهد اجتماع فعالان استارتاپی و کارآفرینی کشور خواهد بود. در این رویداد کارآفرینان موفق از استقامت خود در برابر مشکلات سخن خواهند گفت و همچنین پنل‌های تخصصی برگزار می‌گردد.

همانند سال گذشته مراسم فرش قرمز با حضور عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های مختلف از دیگر جذابیت‌های مراسم یلدای امسال است که در راستای الگوسازی کارآفرینان برای جامعه طراحی شده‌است.

همچنین در حاشیه رویداد برای استارت‌آپ‌ها، فضایی درنظر گرفته‌شده تا در زمان استراحت پیش از برنامه و بین برنامه و پایان مراسم خود را معرفی کرده و از فضای تعاملی موجود برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات موثر استفاده کنند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مکانی طراحی‌شده، تحت عنوان «کافه سرمایه» به‌صورت تخصصی میزبان استارت‌آپ‌هایی خواهند بود که به دنبال جذب سرمایه هستند.

لیست سخنرانان، پنل‌ها و همچنین سین برنامه به زودی منتشر خواهد شد.

مروری می‌کنیم بر سه یلدای گذشته:

یلدای 95:

در یلدای اول که سال  ۹۵برگزار شد، نزدیک به  500نفر از اعضای خانواده استارتاپی کشور، استارتاپ‌ها، مدیران، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌ها در محل کتابخانه ملی گرد هم آمدند. در این سال با توجه به وضعیت کشور استارتاپ‌ها از بیم‌ها و امیدهایشان برای آینده گفتند. در پایان با امضای میثاق‌نامه اعلام کردند؛ می‌خواهند برای آبادانی و اعتلای کشور بمانند، تلاش کنند و بسازند.

یلدای 96:

در یلدای 1396بيش از 700نفر از فعالان و دوستداران استارتاپ‌ها در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی گردهم آمدند. حضور پررنگ بنيانگذاران استارتاپ‌هاي بزرگ و کوچک، مديران صندوق‌هاي خطرپذير، شتابدهنده‌ها، فضاهاي اشتراکي، برگزارکنندگان ايونت‌ها، همچنين مديران و کارشناسان رياست جمهوري، قوه قضاييه، پليس فتا، نهادهاي نظامي و انتظامي،مديران يا کارشناسان ارشد سرمايه‌گذاران سنتي، بانک‌ها، هلدينگ‌هاي بزرگ مالي، اتحاديه‌ها؛ رسانه‌ها و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نشانگر اين موضوع بود که اکوسيستم استارتاپي ايران مرزهايش را تا متن جامعه گسترش داده است. از این رو یلدای 96از اهمیت خاصی برخوردار بود.

یکی از تفاوتهای یلدای 96در این بود که مدیران استارتاپ‌ها آخرین آمارهای کسب و کارشان را در یلدا اعلام کردند در پنل ارزش آفرینان حسام آرمندهی بنیانگذار کافه بازار، میلاد منشی‌پور مدیرعامل‌تپسی، مجید حسینین‌ژاد بنیانگذار علی‌بابا، حمید محمدی بنیانگذار دیجی‌کالا، محمدجواد شکوری‌مقدم مدیرعامل آپارات، سعید لطفی مــــدیر عامل اسنپ‌فود، مهدی نائبی مدیرعامل الوپیک و تبسم لطیفی مدیرعامل مامان‌پز از کسب وکارشان صحبت کردند.

یلدای 97:

سومین یلدای کارآفرینان استارتآپی روز چهارشنبه۲۸آذر ماه۹۷از ساعت۱۴ تا ۲۲ در برج میلاد و با حضور2000نفر از مدیران و فعالان اکوسیستم استارتآپی کشور از جمله استارتآپ‌ها، شتابدهنده‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، مراکز رشد و نوآوری و علاقه مندان حوزه کارآفرینی برگزار شد.

همچنین دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم مهمانان ویژه این مراسم بودند.

یلدای 98:

امسال یلدای کارآفرینان استارتاپی برای چهارمین سال با شکوه بیشتر روز چهارشنبه  27 آذرماه در ورزشگاه  دوازده هزار نفری آزادی با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران و شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

کارآفرینان در یلدای امسال تجربیاتشان از لحظات سخت و دوباره برخاستن را با حاضران به اشتراک می‌گذارند. اینکه چطور در سختی‌ها می‌توان با امید ایستاد، تسلیم شرایط دشوار نشد، ادامه داد و موفق شد. امسال نیز همچون دوره‌های گذشته در حاشیه یلدا فضای نمایشگاهی برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده تا با استفاده از فرصت بزرگترین گردهمایی اکوسیستم استارتاپی ایران بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند.

کافه سرمایه شنبه یکی از بخشهای جذاب و کاربردی یلدا است که با همکاری انجمن VCایران برای دومین سال متوالی با ظرفیت 25شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر به منظور کمک به جذب سرمایه استارتاپ‌های سراسر کشور برگزارخواهد شد.

امسال در نظر داریم با پایش و ارزیابی طرح‌های ارسالی استارتاپ‌ها توسط کمیته ارزیابی تشکیل شده، اثربخشی جلسات ارائه و مذاکره در روز برگزاری کافه سرمایه شنبه را بالا برده و از طرفی برای VCها این امکان را فراهم کنیم تا با توجه به موضوع و استیج سرمایه‌گذاریشان استارتاپ‌های مورد نظر خود را پذیرفته و با آنها وارد مذاکره شوند.

توجه: هزینه بلیت برای شرکت در همایش و استفاده از محتوا است و شامل هزینه پذیرایی نمی باشد. امکانات تهیه و خریداری مواد غذایی و تنقلات فراهم خواهد بود.

نکته بسیار مهم: در هنگام خرید بلیت گروهی توجه فرمایید که حتما مشخصات تمام شرکت‌کنندگان به طور کامل درج شود. از وارد کردن اسامی تکراری خودداری فرمایید. همچنین با توجه به اینکه پذیرش بر اساس کد ملی انجام می‌گردد، خواهشمند است در وارد کردن کد ملی دقت فرمایید.

رزرو آنلاین سمینار

ساختن روزهای آفتابی در روزگار خاکستری
خلق ارزش و طراحی بوم کسب و کار
فهرست