خانه کار و دیدار ، «کارمان»

کارمان یک فضاست، خانه‌ی کار و دیدار حرفه‌مندان و صاحبان کسب‌و‌کار است، جایی‌ست برای انواع کار و همکاری در محیطی متفاوت. کارمان فرصتی‌ست برای دیدار و معاشرت و گسترش شبکه ارتباطات اجتماعی و کاری. علاوه بر این کارمان زمینه‌ای برای رویارویی با اشکال گوناگون هنر و فرهنگ است؛ جایی برای آشنایی، درک و لذت بردن.
کارمان خانه‌ای مربوط به دهه ۴۰ ایران با طراحی معماری اسپانیایی است؛ تلفیقی از سبک‌های مدرن آن زمان و معماری سنتی ایرانی؛ شامل فضاهایی تودرتو، گوشواره‌ها و اتاق‌های متعدد، حوض‌خانه و استخر و پنجره‌های بزرگ ارسی با شیشه‌های رنگارنگ.
اتاقهایی برای برگزاری جلسات کوچک ۸_۷ نفره تا جلسات بزرگتر، میزهایی برای انجام کارهای شخصی‌تر، فضاهایی بزرگتر برای برپا کردن کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف هنری و کتابخانه.‌ کتابخانه‌ای که تنوع خوبی از کتاب‌های مختلف هنری، ادبی و اقتصادی با دو زبان فارسی و انگلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد. اینجا هم مناسب برگزاری قرارهای صمیمی و خودمانی کاری است هم جلسات و پروژه‌های کاری جدی‌تر.

اتاق‌ها و فضاهای کارمان ـ که در بخش خدمات می‌توانید مفصل‌تر درباره‌شان بخوانید و بدانید ـ برای انواع کار و همکاری طراحی شده‌اند. شما با عضویت در این مجموعه، یا به صورت میهمان، می‌توانید از این‌جا به عنوان فضای کار استفاده کنید؛ به کارهای شخصی‌تان بپردازید، قرارها و جلسات‌تان را برگزار کنید، و یا کارگاه آموزشی بگذارید.
کارمان میزبان رویدادهای حرفه‌مندان و صاحبان کسب‌و‌کار نیز هست.
علاوه بر این کارمان رویدادهایی متنوع با موضوعات فرهنگی و هنری و اقتصادی، برای اعضا و میهمانانش برگزار می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست