مجموعه سالنهای تالار ایوان شمس

«تالار ایوان شمس» که قبلا نام آن «تالار حرکت» بود، محل برگزاری انواع تاتر ها، کنسرت ها و همایش‌هاست. ایوان شمس که از فروردین ماه ۱۳۸۹ توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاسیس شد، مجموعه ای با امکانات منحصر به فرد و نیروهای انسانی مجرب است که تاکنون افتخار میزبانی برنامه‌های فاخر فرهنگی ، هنری و اجتماعی بسیاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
مجموعه فرهنگی هنری ایوان شمس یکی از سالن‌های نمایش چندمنظوره شهر تهران می‌باشد که متعلق به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و محل برگزاری تئاتر، نمایش فیلم، کنسرت و همایش‌های اداری و فرهنگی می‌باشد. این مجموعه در ابتدای بزرگراه کردستان شمال واقع شده است و دارای سه سالن به نام‌های آفتاب (۷۰ نفر)، اشراق (۳۸۰ نفر) و آسمان (۲۵ نفر) مجموعا دارای ۴۷۵ نفر ظرفیت می‌باشند.

در حال حاظر ایوان شمس یکی از معدود سالن هایی است که فیلم های سه بعدی روز دنیا را همراه با عینک های مخصوص پخش می کند. این مجموعه دارای کافی شاپ، بالکن در طبقه دوم و یک سالن کوچک تر در جنب سالن اصلی برای نمایش فیلم و اجرای پنل های تخصصی و جلسات کوچک است. همچنین در این مچموعه نمازخانه و سرویس های بهداشتی نیز وجود دارد.

ما تجربه بسیار خوبی از همکاری با این مجموعه داشتیم. سمینار «حقوق به زبان ساده» اولین بار در تابستان ۱۴۰۱ در سالن آفتاب این مجموعه برگزار شد. مدیران این مجموعه کمال همکاری را در هر چه بهتر برگزار شدن سمینار با ما داشتند و تمام تلاش خود را در برگزاری هرچه بهتر سمینار، به کار گرفتند. که البته جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست